1. De juiste uitleg van ieders unieke proces
C-kracht is een holistische gezondheidspraktijk voor mensen met complexe pijnklachten en voor mensen die natuurlijke ondersteuning zoeken bij ziekte. De vraag luidt helaas vaak; hoe en wat doen jullie nou precies om problemen op te lossen? Het antwoord op die vraag is niet zo simpel. Waarom? Omdat we een enorme variatie aan tools in ons arsenaal hebben die onze klanten naar een hoger niveau brengen.
We hebben met onze methode al vele mensen met succes begeleid en behandeld. Het is tijdens en na de behandeling de bedoeling dat andere mensen met problemen via de krachtigste reclame, namelijk mond-tot-mondreclame, ook geïnspireerd raken om naar ons toe te komen. Hier gaat het echter vaak mis.
Zelfs al lopen mensen zelf bij ons onder behandeling en begrijpen ze het zelf goed, hebben ze toch vaak moeite met het goed uitleggen van wat we nou precies doen. Hierdoor kan het zo zijn dat mensen een incompleet beeld van ons krijgen. In de intake leggen we mensen haarfijn uit hoe hun unieke proces eruit komt te zien.
2. Kostenplaatje
De volgende uitdaging ligt in de kosten van onze consulten, die tot nu toe nog niet vergoed zijn geweest bij de zorgverzekeraar. Dit houdt in dat het een 100% eigen investering is waarbij er nog geen teruggave wordt ontvangen. Wij weten dondersgoed dat dit een grote zwakke plek is en dat het een grote rol speelt bij veel mensen die het geld er niet voor over hebben of het simpelweg niet kunnen betalen. Maar ook daar zit een grote nuance in het verhaal. Veel mensen zien onze diensten en vergelijken het dan met bijvoorbeeld een fysiotherapeut. Het is namelijk geen uitzondering dat mensen met klachten, als ze bij de fysio belanden, meerder behandelingen achter elkaar krijgen. Soms wel eens 3 maanden lang, elke week.
Als men ditzelfde verwachtingsbeeld toepast op onze diensten is het logisch dat mensen schrikken als ze het allemaal zelf moeten betalen. Wij hebben daarentegen bij C-kracht geen vaste behandelfrequentie. We kunnen letterlijk een traject starten op een manier die past bij de portemonnee van de klant. Dit krijgt allemaal vorm in een gratis intake.
3. Gratis behandeling met onze unieke methode
Zoals eerder gezegd is voor veel mensen het concept nieuw en weten ze nog niet wat hun te wachten staat. Men kan zich afvragen of onze technieken wel geschikt zijn voor hen of überhaupt zorgen voor verbetering. Daarom proberen we altijd een moment van de gratis intake in te vullen met een voorproefje op onze behandeltafel. Het is geen uitzondering dat er vaak al grote resultaten worden behaald tijdens deze eerste aanpassingen. Na deze voorproef krijgt de klant voelbaar inzicht in onze manier van werken en als het even meezit, het eerste positieve resultaat.
4. Verlaging van de drempel
We zien dagelijks de grote verbazing van mensen als ze bij ons de kamer uitlopen. Een tsunami van nieuwe informatie over hoe het klachtenbeeld is ontstaan en is op te lossen, laat menig mensen duizelen op hun benen. Het is ook vaak niet niks en mensen hebben in onze ogen het recht om even relaxed langs te komen met een bakje koffie of thee om al hun vragen te stellen, zonder addertjes onder het gras. We investeren graag onze tijd en passie in het inspireren van mensen, ongeacht we doorgaan samen of niet. Denkt de klant na een intake dat het niks voor diegene is, dan nemen we afscheid en wensen we diegene veel succes in zijn of haar zoektocht naar optimale vitaliteit. Zeggen mensen JA dan gaan we zo snel mogelijk aan de slag en garanderen wij 100% inzet te geven om diegene naar hun doelen te brengen.
5. Het is gratis en het kan je alleen maar wat opleveren
Het is gratis en het kan je alleen maar waarde aan de gezondheid opleveren (ook het water, de koffie en de thee).
"Ware vriendschap is als een goede gezondheid, de waarde ervan wordt zelden gewaardeerd totdat het verloren is."
- Charles Caleb Colton
Recente artikelen
Hieronder vind je de meest recente artikelen. Je vindt alle artikelen in het blogoverzicht.